top of page

Spanning en ontspanning

Over 3 weken is het zo ver. Dan zullen Nashan en ik deelnemen aan het Nederlands Kampioenschap endurance. Het NK wordt verreden over een afstand van 160 km. Voor Nashan zal het de eerste keer zijn dat hij start op deze afstand. De voorbereidingen zijn in volle gang en de trainingen worden zwaarder. 29 april staat nog een kadertraining gepland. Dit zal een galoptraining zijn op de drafbaan in het Duitse Kevelaer. Nashan voelt ontzettend fit aan en ik heb erg veel zin in de wedstrijd! Maar het blijft spannend!

Uiteraard is er naast het trainen ook tijd voor ontspanning. Zondag 23 april zijn Nashan, mijn vriend (David) en ik naar Ermelo gereden voor een fotoshoot van Murielle (www.muriellemulder.nl). David en Murielle hebben samen prachtige foto's gemaakt van Nashan en mij. Nashan staat erg graag in het middelpunt van de belangstelling dus hij had de dag van z'n leven. Als een volleerd model stond hij te poseren voor de camera's van Murielle en David. Hoe fit en druk Nashan ook is, als er een foto gemaakt moet worden staat hij keurig stil. Hieronder een kleine impressie van de foto's.


Recent Posts
bottom of page